Powrócone!

28/12/2009

Wróciłam! Po pokonaniu ponad 1000 km od ostatniej środy powróciłam do domostwa. Uhh! Póki co doprowadzam się do stanu używalności, ale ponieważ cierpliwość nie jest moją mocną stroną, wrzucam tak zwane „przedsmaki”, natomiast więcej zdjęć i historie ze szlaku pojawią się, gdy tylko zbiorę się do przysłowiowej ”kupy”, a nastąpi to niedługo. A oto początki:

natomiast muzycznie na szlaku towarzyszył nam między innymi ten utwór:

ponadto:
-kijki sa cudownym wynalazkiem
-co przeszły moje buty?
-chińskie zupki górą!

chwilowo zajęta Wielkim Popowrotowym Praniem,

Asjaa

Komentarze 2 to “Powrócone!”

  1. g8 Says:

    oho! kijanki, kijki, kilimandżaro..
    phi, od razu widać, że śnieżka, przecież śniegu est co niemiara – ładne pierwsze wielce

    est

  2. peorthine Says:

    kocie a ja powiem ci jedno
    po swiat smakuje inaczej i……….
    …i Ty kocie to wiesz hyyyyhyhy :]
    ps. kocham Cie


Skomentuj

